Aan wie richt ik mijn klacht of suggestie?
Bij TDA Financiële Diensten doen wij ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden? Laat het ons weten! Wij stellen uw klacht, vraag of suggestie zeer op prijs.
Hoe dien ik mijn klacht in?
U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk indienen. Bij voorkeur schriftelijk met kopieën van alle relevante documenten. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Wacht niet te lang met het indienen van uw klacht. U kunt uw klacht indienen binnen één jaar nadat het feit waarover u klaagt zich heeft voorgedaan of u er redelijkerwijs van op de hoogte had kunnen zijn.
Ik ben niet tevreden over de behandeling van mijn klacht. Wat nu?
Bent u niet tevreden over de behandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de directie van TDA Financiële Diensten. Dit kan per e-mail via info@tda-fd.nl of per post aan:
TDA Financiële Diensten
t.a.v. Peter Tempelaar
Vredenburg 40
3328 DG Dordrecht
Onafhankelijke bemiddeling
Als u het niet eens bent met de uitkomst van de afhandeling van uw klacht, dan kunt u zich binnen drie maanden wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit onafhankelijke instituut is speciaal in het leven geroepen om klachten van consumenten over financiële dienstverleners te behandelen.